CRUZ GARANCIAPOLITIKA 

Termékeink, minőségünk és ügyfélszolgálatunk folyamatos fejlesztésére összpontosítunk, hogy a következő garanciákat tudjuk nyújtani:

CRUZ garancia

A CRUZ garancia biztosítja, hogy minden új CRUZ termék anyag- vagy gyártási hibától mentes legyen a vásárlás dátumától számított 2 évig. A vásárlás országától függően más garanciális időszakok is alkalmazhatók a vonatkozó jogszabályokkal összhangban. A CRUZ garanciát abban az országban kell érvényesíteni, ahol a terméket vásárolták. Ez a garancia csak a CRUZ termék eredeti vásárlójára vonatkozik. 

A CRUZ saját belátása szerint képes: javítani a terméket; cserélje ki a terméket; kínáljon másik hasonló vagy magasabb értékű terméket; visszatéríteni a termék értékét. Termékcsere vagy érték-visszatérítés esetén a visszaküldött termék a CRUZ tulajdonába kerül.

A CRUZ garancia nem terjed ki, többek között, de nem kizárólag: a termék rendszeres használatából eredő károsodásból eredő hibákra; a termék szállítása vagy tárolása által okozott hibák; a termék helytelen használatából eredő hibák (kérjük, ellenőrizze a CRUZ használati és biztonsági utasításait); a termék túlterheléséből eredő hibák; a termék nem megfelelő felszereléséből eredő hibák (ellenőrizze a CRUZ felszerelési útmutatóját); a tartozékok nem megfelelő felszereléséből eredő hibák (ellenőrizze a CRUZ felszerelési útmutatóját). A CRUZ garancia nem terjed ki a következőkre sem: a járműben okozott károk; a szállított rakománynak okozott károk; bármely személynek okozott kár; bármely vagyonnak okozott kár. Ha a terméket online vásárolták, akkor a CRUZ szavatosságát is igényelni kell azon az értékesítési ponton keresztül, ahol a terméket vásárolták.

A CRUZ garancia nem érvényes, ha: a terméket a CRUZ-tól eltérő személy módosította vagy javította; ha a terméket nem CRUZ alkatrészekkel javították.

CRUZ kiterjesztett garancia

A CRUZ kiterjesztett garancia azt jelenti, hogy egyes új CRUZ termékek (kérjük, nézzék meg a „CRUZ kiterjesztett garanciával rendelkező táblázatot” táblázatot) a CRUZ garancia lejártától számított 1 évig mentesek az anyag- és gyártási hibáktól, ez összesen három évet jelent. a vásárlás napjától számítva. A CRUZ kiterjesztett garanciát abban az országban kell érvényesíteni, ahol a terméket vásárolták. Ez a garancia csak a CRUZ termék eredeti vásárlójára vonatkozik.

TermékCRUZ garanciaCRUZ kiterjesztett garancia
CRUZ Airo FUSE2 év+ 1 év (összesen 3 év)
CRUZ Paddock2 év+ 1 év (összesen 3 év)
CRUZ ROAD2 év+ 1 év (összesen 3 év)
CRUZ CLAN2 év+ 1 év (összesen 3 év)
CRUZ Easy2 év+ 1 év (összesen 3 év)
CRUZ Apex2 év+ 1 év (összesen 3 év)

A CRUZ kiterjesztett garancia igénybevételéhez látogasson el a cruzber.com oldalra, és  regisztrálja termékét .

A CRUZ saját belátása szerint képes: javítani a terméket; cserélje ki a terméket; kínáljon másik hasonló vagy magasabb értékű terméket; visszatéríteni a termék értékét. Termékcsere vagy érték-visszatérítés esetén a visszaküldött termék a CRUZ tulajdonába kerül.

A CRUZ kiterjesztett garancia nem terjed ki, ideértve, de nem kizárólag: a termék rendszeres használatából eredő károsodásból eredő hibákat; a termék szállítása vagy tárolása által okozott hibák; a termék helytelen használatából eredő hibák (kérjük, ellenőrizze a CRUZ használati és biztonsági utasításait); a termék túlterheléséből eredő hibák; a termék nem megfelelő felszereléséből eredő hibák (ellenőrizze a CRUZ felszerelési útmutatóját); a tartozékok nem megfelelő felszereléséből eredő hibák (ellenőrizze a CRUZ felszerelési útmutatóját). A CRUZ garancia nem terjed ki a járműben okozott károkra sem; a szállított rakománynak okozott károk; bármely személynek okozott kár; bármely vagyonnak okozott kár. Ha a terméket online vásárolták, akkor a CRUZ kiterjesztett garanciát is azon igénybevételi helyen kell igényelni, ahol a terméket vásárolták. 

A CRUZ kiterjesztett garancia nem érvényes, ha: a terméket a CRUZ-tól eltérő személy módosította vagy javította; ha a terméket olyan alkatrészekkel javították, amelyek nem CRUZ-k.

Hogyan igényelhető a CRUZ garancia? 

Ha CRUZ jótállással vagy CRUZ kiterjesztett jótállási igényével rendelkezik, kérjük, jelezze a termék hibáját vagy hibáját, és a jótállási időn belül tegye vissza a CRUZ értékesítési pontjához, ahol megvásárolta. Ha a terméket online vásárolták, akkor azt a vásárlás igazolásával együtt átveszik azon a címen, ahová szállították.

Az értékesítési pont felveszi a kapcsolatot a CRUZ értékesítés utáni szervizével, megadva a megadott információkat és a terméket arra az esetre, ha ellenőrzésre van szükség. Minden visszaküldött termékhez csatolni kell a számlát vagy a vásárlási bizonylatot.

A CRUZ Warranty vagy a CRUZ Extended Warranty igénylés folyamata a következő:

  1. A jótállási igénylőlap kitöltése.
  2. Fényképek és / vagy videók készítése a termék hibájáról.
  3. A termék tisztítása és a számla vagy a vásárlási bizonylat azonosítása.
  4. A termék és a fent említett dokumentumok eljuttatása a CRUZ értékesítési pontjához, ahol a terméket megvásárolták. Ha ez nem lehetséges (például online vásárlás esetén), kérjük, küldje el az összes információt e-mailben.
  5. A CRUZ értékesítési pont minden információt továbbít nekünk.
  6. Ügyfélszolgálatunk értékesítés utáni értékesítései ellenőrzik az összes megadott információt, és kapcsolatba lépnek a CRUZ értékesítési ponttal, hogy tájékoztassák őket a megoldásról.
  7. A CRUZ értékesítési pontja felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztassa a megoldásról.

Hogyan lehet kapcsolatba lépni a CRUZ képviselet vevőszolgálattal?

ügyfélszolgálati osztály. – értékesítés után

CRUZBER SA
PI Las Salinas II, p. 12
E-14960 Rute – Spanyolország 

@:  aftersales@cruzber.com
T: 0034 957 538 354
M: 0034 639 343 733